WE CAN BURN BRIGHTER THAN THE SUN
Datum 2012-05-12 Tid 10:50:13 Svar på kommentar

Anonym om SVAR PÅ TAL:
är jonte moseby din bror? på vilken sida? bor du tillsammans med honom? tänkte eftersom han heter som din lillasyster gör i efternamn och är olivias pojkvän. kram! :)
Svar: egentligen är han väl inte det, men min mamma&hans pappa har varit gifta i 7-8 år
och vi har bott tillsammans i 9 år så ser självklart både honom och jacob som mina riktiga bröder :)

Har haft en riktig mysmorgon med fideli idag! läst massvis med böcker, kollat på disney och skrattat jättemycket. så himla kul när hon börjar förstå en bättre. gosunge♥ har precis pluggat lite fysik iallafall, tror jag kan första delen rätt bra, så nu är det bara indution kvar vilket jag inte förstår något alls av. tänker ändå inte ägna en lördag åt att plugga, så jag tar en rejäl pluggkväll imorn. ska snart börja göra mig iordning lite och sen ska jag nog väcka ollan. hehe PUSS



Postat av: p

du har väll haft clip-on löshår någon gång? har du något bra tips på hur man ska sätta upp en toffs med de utan att clipsen syns? :)

2012-05-12 @ 17:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: