SVAR PÅ TAL
Datum 2011-12-26 Tid 13:11:53 Svar på kommentar


har det hänt nått mellan dig och olivia? ni är inte så mycket längre va?
Svar: Vi umgås inte så mycket längre, nej. det händer, men inte ofta. & nja, hänt något, hon började umgås med min bror, och det kändes som att hon glömde bort mig. Vi blev osams, och ah, det var väl där skon klämmer, och kanske gör lite fortfarande, angående att vi inte umgås lika mycket längre alltså.
Nu är dom tillsammans, intrycket jag fått iallafall, och det är väl bra att dom är glada tillsammans, jag vill ju att hon är glad så!:)
Postat av: Anonym

är jonte moseby din bror? på vilken sida? bor du tillsammans med honom? tänkte eftersom han heter som din lillasyster gör i efternamn och är olivias pojkvän. kram! :)

2012-05-12 @ 10:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: