UNTIL IT'S OVER
Datum 2012-05-12 Tid 20:10:53 Svar på kommentar

p om WE CAN BURN BRIGHTER THAN THE SUN:
du har väll haft clip-on löshår någon gång? har du något bra tips på hur man ska sätta upp en toffs med de utan att clipsen syns? :)
Svar: Jag har clips nu och har haft det enda sen jag gjorde slingor i mitt hår som är för ungefär 2-3 månader sen såatte ;) det är väl bara att anpassa clipsen beroende på hur du vill ha toffsen. om du vill ha hela håret "bakåtslickat" så sätt clipsen i samma riktning eller vad jag ska säga, då syns inte clipsen speciellt ofta för mig iallafall, och försök tupera litegrann runtom clipsen, då syns dom garanterat inte. annars är det väl bara att prova sig fram som jag gjorde :)

här ser det inte alls bra ut, för jag hade legat i en säng hela kvällen, haha.
men kan ge ett tips om att tupera lite i håret efter att du satt upp det också, ser mycket bättre ut då :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: