Don't you worry child
Datum 2012-09-17 Tid 21:08:00 Min vardag

Ny vecka! dom går så fort nu så det är helt sjukt. rätt skön dag idag, trots att vi slutar 4. sen jag kom hem från skolan har jag varit barnvakt, varit på vallen med oskar och bara tagit det lugnt, skön dag :) har fått ont i halsen också, verkar vara "säsong" för det så lär nog inte bli någon träning för mig imorn heller.. får rycka upp mig tills onsdag och träna då! nu ska jag fortsätta prata i telefon med ogge som jag gjort i över 1 timma nu, like always ;) PUSS
 
Postat av: Johanna

Hej vännen! Måste fråga, skulle du kunna hjälpa mig med en header? Känner av lite kris, börjar tröttna på min rejält.. :-)

2012-09-17 @ 21:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: