Vi är inte sånna som i slutet får varann
Datum 2012-10-18 Tid 17:30:00 Min vardag

Men va? redan torsdag? sjukt hur snabbt veckorna går! var ju på gymnasiemässa i domarhagen idag, helt okej faktiskt. börjar få lite mer blick för vad jag vill gå för linje nu, ändrade mig lite idag faktiskt. vill gå kvar i avesta men samtidigt vill jag flytta till falun som jag tänkte från början.. vi får se, har ett tag till på mig att fundera :) ska snart sätta igång och plugga lite, tar nog bara en paus efter ett tag och duschar och pluggar sen igen, prov imorn. snart lov, bara att kämpa på!

Gick förbi denna spegel idag, så ropar killarna vi gick med *ta koooort!!* så blev ju sådär.. ;) bara fille och sill som syns dessutom xD mina shoes också


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: