Planer för resten av min söndag + svar på kommentar
Datum 2012-10-21 Tid 15:30:56 Min vardag

 Stod i duschen i över en timme, sjukt skönt måste jag säga. brukar inte vara sån som vill stå i duschen länge, men idag var det riktigt skönt :) ska packa ihop lite grejer nu och sen åker jag hem till ebba. ska kolla film och bara ta det lugnt, blir ett bra avslut på denna veckan. bara en vecka kvar i skolan och sen är det lov, galet skönt!!



Fick förresten en fråga, och har inte svarat på en enda fråga på över en månad typ,
så vet inte varför jag gör det nu heller xD men har tid nu så kan lika gärna göra det. 
Svar: Nej, det handlar faktiskt inte om ludde. vi hade uppehåll ett bra tag, pratade inte på säkert flera månader.. men för några dagar sen så hörde han av sig till mig, och då fortsatte vi prata i några dagar framåt också. självklart saknar jag att åka till honom, det var ju trotsallt min första riktiga kärlek :) tack så jättemycket alicia, kram på dig också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: