Maybe we'll find out a way to make it back someday
Datum 2012-10-20 Tid 19:44:00 Min vardag

Godkväll sötisar! haft en bra dag? :) jag åkte somsagt till borlänge rätt tidigt imorse, fick med mig en hel del hem faktiskt! två par jeans, en sjal, en tröja, "skydd" till min ipad, och det mest behövliga - en vinterjacka! så jävla skönt att det är avklarat. köpte även pärlor eftersom att jag tänkte följa strömmen och sätta sånna på mitt headset, coolt. näe men skönt om det inte trasslar liksom, haaah. ska snart kila iväg till hanna iallafall, blir nog en prommis i mörkret och en massa girltalk, satan så skönt. får se om vi åker hem hit eller till henne sen, det visar sig :) 

Postat av: anonymous

you look gorgeous! sweet girl, keep that in mind, no matter what anybody else says, I<3YOU!

you'll always have me by your side!

2012-10-25 @ 21:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: