Har skrivit mina regler, ingen fick ändra på dom. tog första bästa vägen ut men någon bad mig tänka om
Datum 2012-10-21 Tid 11:09:57 Min vardag


Var ju somsagt med hanna igår,
var ute och gick en sväng och sådär, träffade oskar och limp en snabbis, fick tillbaks mina ringar som varit hos linus i flera veckor nu. mormor hämtade mig vid 11, åkte med henne hem och gick en prommis med ozzy, skitskönt att vara ute och gå när det är mörkt, är dock mörkräddast i världen, haha.. efter det skjutsade hon hem mig och gick och la mig nästan direkt. vaknade vid 8 idag, har legat och kollat film hela morgonen, hur skönt som helst verkligen! vet inte alls vad som händer idag, ska ta en dusch nu och sen får vi se vad denna söndag har att erbjuda :) 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: