-
Datum 2012-10-21 Tid 13:08:00 Min vardag

Jag mår bra och jag är glad. men trots att man lämnat "det" åt sidan så går det ibland inte att sluta tänka på vissa saker. vad hade hänt om jag gjort så istället? gjorde jag något fel? borde jag gjort såhär istället? för såfort det blir såhär så känns det påengång som att det är mitt fel, att jag gjorde någonting som blev fel och att det helt enkelt inte dög längre. det finns tid till allt sålänge man försöker, sålänge man vill det. och jag är kanske inte typen av tjej som vill träffa min pojkvän(som jag nu inte har) en gång i veckan, skulle kunna spendera all tid jag har med honom, men när det inte går så är det ju som det är, då får man tänka om och sedan få ihop det ändå, för jag vet att det skulle gått, det kunde ha blivit bra, väldigt bra.

The best quotes on Tumblr.
standard med sånnahär bilder, haha..
Postat av: Moa Jansenius

alva, älskling?

Svar: Hör av mig till dig ikväll älskling ♥
None None

2012-10-21 @ 13:47:52
URL: http://bbaraaberg.blogg.se
Postat av: Alicia

Handlar detta om Ludwig ?
Har ni tappat kontakten helt,var ett tag sedan du skrev om honom,jag som följt din blogg sedan du startade den så att säga.
Riktigt fin blogg annars !
Kram !

2012-10-21 @ 14:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: