FÖR NU BEHÖVER JAG DIN HJÄLP
Datum 2012-05-31 Tid 19:59:27 Min vardag

Hej hörrni! mår ni bra? själv är jag himla trött må jag säga, sovit i 3 timmar sen jag kom hem från skolan. har haft tre lektioner då vi tittat på film, en vanlig och sedan en städlektion så dagen har varit ganska skön :) fredag imorn!! karneval hela helgen med mina brudar, kan det bli bättre?! :D nu ska jag ner och ta en varm&skön dusch och leta fram lite kläder tills imorgon så jag slipper det på morgonen, det jag är segast på på morgonen(?) skönt väder i helgen btw, typ minusgrader :):) haha usch. puss!

Postat av: Malin Ardström

va fin du är i håret, galen i det!

2012-05-31 @ 20:22:56
URL: http://www.maliinardstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: