MY SOULMATE, YOU'RE MY BEST FRIEND
Datum 2012-05-30 Tid 20:46:19 Min vardag

Har nyss duschat! skönt med träning idag, dock ont i benhinnorna men det löser sig :) förövrigt har min dag varit rätt bra. imorn är det torsdag, film på svenskan&so:n + fika, sen chillerill sista lektionen då vi ska städa litegrann på hemkunskapen. bara jag,hanna,ebba och sillen på den lektionen så får nog lite special, hah ;) nu ska jag äta, sen kolla film. PUSS


Måste få säga vilken fantastisk vän jag har! trots våra pmsattacker ibland ;)
men somsagt, våra brister och fel gör oss till människor och du är bland de bästa jag vet.
jag älskar dig så fruktansvärt mycket och du är absolut inte någon jag kommer släppa i första taget, rättare sagt aldrig.♥
Postat av: hanna

släpper dig aldrig alvis! älskardig och glad att jag har dig gumman!<3

2012-05-30 @ 20:52:42
URL: http://hannalinneskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: