SOM OM VI ALDRIG KOM NÅNSTANS
Datum 2012-05-07 Tid 16:00:17 Svar på kommentar

Svar: Det är bättre än väntat faktiskt! även fast jag vet att tungpiercing läker bättre än andra piercingar. och ja, det fungerar bra att äta, första dagarna var hemska när det gäller maten, men nu när man vant sig vid att ha någonting där så tänker man inte ens på det. hångla går också jättebra, känns kanske lite annorlunda för den du gör det med ;)
Hej snyggingar!! hann inte blogga imorse, för jag var riktigt seg måste jag säga, tröttare än vanligt. förövrigt har min dag varit bra, inga måndagshumör idag inte..:) ska snart äta lite youghurt och sen ställa mig på crosstrainern en stund, efter det lär det väl bli poolen? ;) för skönt att vi har den alltså. ikväll åker jag till bebbis och sover där. PUSS
'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: