NÅGRA FRÅGOR JAOP
Datum 2012-05-15 Tid 15:38:05 Lista

FAKTA...


Smeknamn: alvisen eller nåt

Födelsedag: 24 oktober
Bor: hemma
Arbete: school

FAVORIT…

Färg:
rosa, svart, turkås/turkos? xD
Plats: vet inte
Drog: inget speciellt
Fordon: hatar att åka överhuvudtaget blä
Film: taken/the last song
Djur:
lär väl bli häst eller hund
Serie: gossipgirl
Café: finns inget speciellt xD
Skor: converse<333 eller ballerina om dom är finaaa

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
mja
Gnälla: när det behövs såattsäga
Skrika: inte utan anledning 
Sova: japp
Drömma mardrömmar: det händer
Drömma sexdrömmar: har hänt xD
Försöka vara annorlunda: be yourself jaoP!
Klä dig i svart: jap
Ha sex: nej brukar jag väl inte
Hata folk: lägger inte energi på att hata folk
Lita på folk: bara mina närmsta, som är väldigt få

NÄR…

Åt du senast:
ett tag sen
Läste du en bok senast: i skolan nångång
Köpte du något senast: igår
Kysste du någon senast: det är ett tag sen..april nån gång
Svor du senast: minns inte, good girl!
Sjöng du senast: sjunger såfort jag hör musik
Klagade du senast: imorse
Är det sommar: snart så

VEM…

Saknar du:
det vet du
Rörde dig sist: fideli
Kysste dig sist: det kommer aldrig ut såatte =)=)
Gjorde dig riktigt glad senast: vet inte
Fick du sms från senast: gustav

HAR DU…

För många vänner:
icke
Tvångstankar: småingar ibland
Någon annan psykisk sjukdom: haha nej
Färgat håret: nej aldrig
Brutit några ben: ne,stukat xD
Några piercings: öronen, naveln, tungan
Egen dator: klartish

Gjort bort dig rejält: nån gång så 
Bra självförtroende: nej
Kysst någon: men ja
Haft sex: japp
Köpt kondomer: ne ;)
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej, älskar ingen. skojaaaa
Varit kär: japp
Blivit kär i någon på nätet: inte över nätet, men efteråt
Dumpat någon: mja

Blivit dumpad: mmm
Velat vara otrogen: aa, stenhårt. eller?

HUR….

Går du:
haha inte vet jag?
Fördriver du tiden: såhär xD nejdå, oliika
Mycket pengar har du: litegrann
Tjänar du pengar: gör inget, hahah
Ofta diskar du: fröken diskmaskin fixar det galant
Ofta städar du: när det behövs, typ nu
Ofta träffar du din familj: nästan varje dag, pappa varannan helg sisådär
Mycket äter du: helt beroende på om jag tycker om maten eller inte 

ÄR DU..

Förstående:
jarå
Öppensinnad: wtf är jag säkert
Arrogant: sorri mannen
Osäker: ibland
Blyg: njae, lite
Smart: inte osmart iaf xD 
Sentimental: men vafan
Pratglad: om personen är trevlig så javisst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: