Livet blir, livet blir vad du gör det till, du kan leva helt villt eller ta det chill
Datum 2012-05-16 Tid 14:13:47 Min vardag


Hej hörrni :D hela åvestadal fick sluta runt 10 idag pågrundav strömavbrottet i avesta, hur skönt som helst!! jag och hanna åkte ner till stan och åt lunch och kikade lite. stötte nämligen på justin biebers parfym idag, satan va gott den luktar!! är ingen bieberälskade, men den ska jag absolut ha!! fick med mig en keps hem iallafall, hur skönt som helst att ha uppsatt hår och en keps på sig på sommaren, supersnyggt också :) kom precis hem nu och ska väl packa klart väskan snart, match i borlänge ikväll. puss!

Postat av: moa

vilken affär finns den på? :)

2012-05-17 @ 11:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: