HÄR TESTAR VI LITE
Datum 2012-05-06 Tid 20:48:54 Lista

1. Finns de någon av de motsatta könet du gillar mer än vän? näje

2. Har du blandat mediciner med alkohol? - nejtack
3. Vilken färg har din mobil? svart och silver, dock inte min lur
4. Gillar du att läsa? nej
5. Har du något husdjur? nää
6. Äger du ett par vita string? japp

7. Har du någon hemlig dröm? klart jag har

8. Isåfall, vad? ..............typ så

9. Favorit godis? stora surskallar, heheheh
10. Hårfärg? brunT

11. Vilken årstid tycker du bäst om? sommar
12. Framför eller bakom kameran? båda
13. Tycker du om kanelbullar? helt ok
14. Har du någon pojkvän/flickvän just nu? ja, både och!

15. När fyller du år? 1 gång per år oftast
16. Vilken färg är det på dina väggar? vit och silver va
17. Spelar du något dataspel? det händer
18. Isåfall, vilket/vilka? - cs om nåt xD
19. Vilken musikstil? allt möjligt
20. Favoritfärg? vit,svart,turkos,rosa
21. Går du på någon sport? fotboll, kul att kolla på hockey
22. Vilken färg har du på dina sockor just nu? svart

23. Vad sa du senast? "snart"
24. Favoritmat? tacos
25. Vilken bok håller du på med att läsa just nu? nån gabrielbok i skolan
26. Hur mycket shoppar du för varje månad? ingen aning
27. Har du en egen digitalkamera? jaop

28. Vad ser du utanför ditt fönster? vår gård

29. Vad har du på dina väggar? 2 tavlor på mig själv och en spegel
30. Har du många bilder på din data? cirkus 10 000
31. Vem ringde dig senast? antefjant
32. Vad står det i ditt 4:e sms? din käft, ja! ;)
33. Och vem är det ifrån? - IIIIHIhIHiHi
34. Har du körkort? flera stycken
35. Vad åt du senast? spaghetti
36. Gillar du skolan? får träffa mina bästigaste tjejor då så ja<333
37. Vilken var den senaste låten du lyssnade på? leve palestina
38. Har du något smycke du absolut inte vill tappa bort? mmitt thomassabo armband jag fick av parro, guldvärt♥
39. Om jag säger va, så säger du...? aah!
40. Vilken var den senaste hemsidan du var inne på? fejsbok
41. Längtar du till något? klart jag gör

42. Om ja, till vadå? sommar, cup, sol, göteborg osvvv
43. Vem pratade du senast med på msn? sillish
44. Om du sträcker ut din högra hand, vad nuddar du då? "skrivbord"
45. Gillar du att bada? inte i badhus, men sjöar och hav går finfint
46. Brukar du bli nöjd med bilder på dig själv? inte ofta

47. Har du någon dricka nära dig just nu? nej
58. Vad ska du göra inatt? sova ashårt
59. Hur svarar du i hemtelefonen? "halleå" jämt! haha skåne

60. Hur svarar du i mobiltelefonen? same shit
61. Ringer du mycket? nja, föredrar sms
62. Från mobil? jahaja
63. Vem ringde du senast? pauline
64. l timmar sömn inatt? 9 tror ja
65. Sover du ensam? oftast
66. Vad ser du fram emot? massor
67. Vad vill du ha just nu? en miljard
67. Vem hånar du? dom som hånar mig ;)
68.Vem saknar du mest? oj, behöver jag skriva det?
69. Gillar du någon? gillar väl alla mina vänner? :):)
70. Vem stör du dig på? fjantar
71. Vem vill du sova bredvid inatt? ingen, ovanligt hihi
72. Vilken buss åker du oftast? trenollettan
73. Vilken årstid är det nu? vår
74. Har du varit kär? typ ja

75. Är du kär nu? käftnej

78. Hur mycket är klockan nu? 20.47

79. Är du polare med grannarna? helt klart xD
80. Har du varit utomlands? japp
81. Var är dina syskon just nu? nere, uppe, norberg
82. Vilken tid gick du upp imorse? halv 11
83. Vad gjorde du kl 2 inatt? sov supergott
84. Vad är det första du gör på morgonen? vaknar

85. Vad ska du göra efter det här? duscha jaop


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: