F5
Datum 2012-05-07 Tid 18:29:23 Min vardag

Gjorde om bloggen lite! är ju faktiskt inte blond längre ;) och designen gillade jag inte alls heller såatte.
ska snart gå ner och bada av mig, sen packa ihop lite grejer tills imorn eftersom att jag inte ska sova hemma inatt. skönare att sova borta jämt nästan. observera nästan.. ;) hoppas ni haft en bra måndag hörrni, bara kämpa 4 dagar till!

Postat av: feliciajanhager

heej

gör du dina headers själv om du gör dom själv villket pogram använder du och hur får du typ så att bara du blir med och ingen bakgrund:D

2012-05-07 @ 20:42:09
URL: http://redigerafliza.blogg.se/
Postat av: hanna

Hej på dig!

Ebba tipsade om att du va bra på att göra designer osv...

Kanske inte något som intresserar dig men om du har tid och lust någon gång så skulle jag behöva hjälp! Vore super men bestäm helt själv, kommentera på min blogg eller hör av dig vart som helst vad du nu kommer fram till, ha det bra sötan!<3

2012-05-08 @ 11:49:37
URL: http://hannnasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: