Att du är nästintill perfekt spelar ingen roll
Datum 2012-03-16 Tid 18:42:05 Svar på kommentar


Kan inte du berätta hur det går till när du solar solarium? Är det bara att gå in? Betalar man i en kassa eller är de någon automat man lägger i? Smörjer du in dig med någonting?
Utanför solariet finns en myntbox där du antingen lägger i pengar eller sätter i solkort om du har nåt. beloppet är ju självklart beroende på hur länge du vill sola. jag använder alltid en solkräm som finns att köpa i varuautomaten, men självklart är det inget måste med sånt! när betalningen är klar så gör rent solariet innan du solar, finns idioter som skiter i att göra rent efter sig. hur ofresht som helst, men sånt folk finns också. hoppas svaret räckte. kram :)
Äntligen fredag!! ikväll ska jag och mamma ha en riktig tjejkväll med massa film, god mat, efterrätt osv. ska även klippa och färga håret, även fast jag lovat att aldrig bleka det igen..nu ska jag iallafall ta ur hårförlängningen och låta mitt hår vila i några dagar, och sen sätta i min nya hårförlängning som redan är ljus, så denna gång hoppas jag på bättre resultat vilket nästan är säkert redan nu :) ni får resultat sen babes! ha en bra fredagkväll! PUSS
'
'
Postat av: majsan

vart solar du? :)

2012-03-17 @ 18:46:48
Postat av: Hanna

Hur länge solar du och märker du någon skillnad efteråt?:)

2012-03-22 @ 20:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: