It's still the same
Datum 2012-03-14 Tid 20:53:56 Musik

Nysolad och fresh! hur chill som helst att ligga i solariet när det är jag som valt musiken, wihoo! nu ska jag duscha av mig supersnabbt och sen lägga mig i sängen och plugga hemkunskap eftersom att jag har teoretiskt prov imorn. och jag är helkass på hemkunskap(hur man nu kan vara det?) sov gott readers, vi hörs imorn, torsdag! PUSS
'
spola fram till 1:13
Postat av: stephi

Sv: har länkat dig nu :)

2012-03-14 @ 21:30:03
URL: http://stephaniiiies.blogg.se/
Postat av: Malin

Kan inte du berätta hur det går till när du solar solarium? Är det bara att gå in? Betalar man i en kassa eller är de någon automat man lägger i? Smörjer du in dig med någonting?

2012-03-15 @ 18:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: