Life in plastic, it's fantastic
Datum 2012-03-27 Tid 20:54:45 Min vardag

Hur mår ni lovers? jag är fortfarande sjuk och blir hemma imorn med, det enda jag känner just nu är fuck my life. hatar dethär. har iallafall hunnit med att färga håret idag, ännu fler slingor & tog bort massa orange som tydligen uppstod när jag badade i klor(?) tänkte kila ner och ta ett bubbelbad nu, ska pyssla om håret en massa eftersom att blekning inte är speciellt bra för håret om man gör det för ofta, vilket jag har gjort domhär veckorna nu, men har faktiskt varit illa tvungen.. kör på 10V(skumtoning som tar bort koppar & guldfärg) + oljeinpackning i håret, kan inte göra mycket mer. bloggar sen :) PUSS
'
haha aw
Postat av: Elvira hedberg

Gör du designer till andra? :)

2012-03-27 @ 21:48:38
URL: http://elviiirah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: