Dom ger dig nåt för att dämpa din ångest
Datum 2012-03-26 Tid 17:50:36 Musik

Har inte orkat sitta vid datorn på hela dagen, det enda jag har gjort är att kolla gossipgirl, har sett typ 10 avsnitt, är helt besatt. mamma håller på att göra tacos, allt för mig när jag är sjuk ;) tar hemma brynäsmatchen på datorn istället, orkar verkligen inte åka någonstans, tvek på om jag ens skulle gå utanför dörren nästan, hehe..hoppas ni mår bra. bloggar sen PUSS
'
'
Är det du som är galen eller världen som är sjuk? så många tappar det och spårar ut.
vad som än väntar oss när vägen är slut, det är inte du som är galen, nej det är världen som är sjuk.
är det du som är galen eller världen som är sjuk, sök i ditt hjärta efter vägen ut.
i denna prövning är det svårt att finna ljus, men det är inte du som är galen, kom ihåg det!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: