Ångra inte misstagen du gör, lär av dom
Datum 2012-03-04 Tid 19:26:49 Min vardag

hur länge har du haft tungpiercing? sjukt snyggt!
jag ska skaffa en snart, så jag undrar gjorde det ont? ;)
svar: jag har haft det i bara någon dag, så ni har inte missat något, hehe.. och njae, jämnfört med piercingar jag haft tidigare så gör dethär inte ont överhuvudtaget. jag har piercat naveln, överläppen och tungan, och naveln gör klart ondast. tungan har varit lindrigast om jag säger så, men läppen gjorde inte heller jätteont. kan säga att det gör ondare nu efteråt än vad det gjorde att ta hålet. tungan sväller och det blir skitsvårt att äta. men jag tycker verkligen att det är värt smärtan, för precis som du säger så är det sjukt snyggt! 
Badat, smörjt in mig, ätit grillat, check! nu ska jag ut och träffa kimpa en stund. hörs senare! PUSS
-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: