-
Datum 2012-03-07 Tid 21:33:52 Svar på kommentar

Men hallå?
Nyss va du skitsur på ludvid och inte skulle ta tillbaka honom o allting, han var ett svin tog jag det som. Och sen vela du ha tillbaka anton? & nu ludvig igen??? TACKSAMFÖRSVAR.
'
Denhär frågan kände jag att jag var tvungen att besvara, därför tänker jag göra det också.
och nu undrar jag..måste jag tagit tillbaka ludde som min pojkvän bara för att han hjälper mig att plugga till ett fysikprov? och när vi var osams efter vårt förhållande så tyckte jag jävligt illa om honom, och eftersom att jag skriver ut det här så vem fan som helst kan läsa det så står jag för det. efter allt missförstånd och alla onödiga småtjaffs så har vi blivit sams, klart som fan att jag inte vill bryta kontakten med honom efter allt vi har haft, även om det kändes så ett tag. vi sa tillochmed att vi inte skulle prata mer med varandra, men vi kontaktade varandra varenda dag ändå. och ja, vi har kontakt varje dag fortfarande, pratar om det mesta, precis som kompisar gör.
vill du ha svar på något mer prata med mig istället, kommentera inte min blogg om du undrar nåt, du borde kunna stå för vem du är eftersom att det är en fråga jag är villig att besvara.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: