With a big fake smile and stupid lies
Datum 2012-06-28 Tid 13:48:44 Min vardag

Dålig han är på att blogga.. vi badade jacuzzi igår i 2 timmar mitt i natten, supermysigt :D vaknade vid halv 11 idag, har nyss duschat och sådär. får se om vi går ner till havet en sväng, det är superfint väder så :) senare ska vi äta pirre och bada ta det lugnt, får se om ulla kommer förbi en sväng som hon gjorde igår, kul att se dig tjejen! skönt att inte behöva känna att jag ska hem imorn iallafall, brukar ju bara vara kvar två nätter när jag är här, men blev tre denna gång eftersom att han är hemma själv enda fram tills lördag och då ville jag ge honom sällskap ;) hörs sen babes, PUSS

Postat av: ulrikaaaa

det var kul att träffa dig, hihi :D <3

2012-06-29 @ 00:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: