What doesn't kill you makes you stronger
Datum 2012-06-09 Tid 12:07:03 Min vardag


Mår ni bra? jag har superont i örat&magen, haft magont i flera dagar nu): ebba åkte hem vid halv 12 typ.
gårdagen blev rätt bra faktiskt, åkte ner på stan, träffade malin & ollan en stund. efter ett tag orkade inte jag och ebbis va kvar så blev filmmys hela kvällen med goingar. I'm gonna miss u. kom hem strax efter 1 därifrån och somnade nästan direkt. nu ska jag äta lite frukost och sen åker jag till stan och hjälper pappa att packa ihop i lägenheten, så blir inge mer avesta med honom nu! känns bara bra, så himla skönt att bara kunna åka iväg till stockholm precis när jag vill :) ha en superbra dag och ta vara på ert sommarlov nu, även ni som inte fått lov än, hah ;) puss!


mami♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: