I'm not worried anymore, I know he love me
Datum 2012-06-18 Tid 16:54:02 Min vardag

Back in stockholm! ni anar inte hur skönt det var att gå in och duscha av mig när jag kom hem, jiiisses! emma kom och mötte mig vid t-centralen när jag kom så jag slapp åka själv hem, det hade varit värdelöst. saknar dom redan, ville inte åka hem idag :( får träffa dom senast i mitten av juli då det är gothia så det är drygt en månad kvar bara, om ingen av dom kommer upp till mig förstås? ;) får se hur det blir. ångrar inte en sekund där nere, massvis av saker löstes och det är jag glad för, och vissa saker blev inte alls som jag tänkt mig, mycket bättre än jag trodde. så nu är jag en glad alvis, back on track kanske jag ska säga, hihi :D nu ska jag äta något litet eftersom jag inte ätit något annat än frukost och sen börja göra mig iordning. ikväll ska vi gå och käka på resturang, hela familjen, blir skitmysigt!

Min lillasyster och min bästavän, du är för bra♥ gammal bild

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: