I brist på något att göra såattsäga
Datum 2012-06-24 Tid 21:26:41 Lista

VÄNNER/FAMILJ/DIN KLASS
Är du vän med någon nu som du egentligen vill bryta kontakten med? - haha nej?
Har du snackat skit bakom ryggen på en vän? - ja, det har jag
Har någon i din familj gjort något riktigt kriminellt? - ne
Vem i din klass umgås du helst med hemma? - dom jag redan umgås med helt enkelt
Har du snott en väns pojk/flickvän? - förlåt för det malin♥♥♥
Hade du kunnat göra det? - xD
Vem av dina vänner litar du mest på? - allra närmsta
Är dina föräldrar skilda? - aa
Väljer du dina vänner framför din pojk/flickvän? - ja, det gör jag. fast dom som väljer sina pojkvänner framför mig kan glömma att jag kommer välja dom framför min pojkvän sen, tips bara.:)
Trivs du i din klass? - ja
Vem är bäst, mamma eller pappa? - jag
Litar du på dina närmaste vänner? - ja

KÄRLEK/SEX
Har du haft sex med mer än 5 personer? - ne
Är det viktigt att ha känslor för den man har sex med? - man gör hur man vill :D
Har du haft ett seriöst förhållande? - jorå
Vill du vara singel? - sometimes
När kysste du någon sist? - förra veckan
När hade du senast sex? - ett tag sen
Vad tycker du om romantik? - åh, svår fråga..
Hade du kunnat ha sex med en kändis? - lätt
Hade du kunnat ha trekant? - haha njae, kanske
Har du varit otrogen? - nej!
Har någon varit otrogen mot dig? - jap
Vad anser du att otrohet innebär? - att kyssa en annan person när man redan har förhållande, där går min gräns
Gillar du någon just nu? Vem? - jap. obama

DIN MOBIL
Vad står det i det senaste skickade smset? - okej! :)
Vad står det i det senaste mottagna smset? - är fortfarande i sverige så kan fortfarande smsa älsk :)
Vilka finns i din inkorg? - endast för att svara ärligt på alla frågor nu så skriver jag alla ;) ahmed, pauline, ludde, malin, mathias, ollan, ebba, pappa, mamma, jacob, eric, sjbiljett, mormor, martin, comviq, stefan, bror, hanna, morfar, lars, victor, emma, moa, martin l, alice, max, melonas, janne, mammas jobb, sandberg, jallow, emmy, jonte, ramstedt, sillen, emelie, adam n, skabbe, lederud, marcus, steinholtz, annika, gustav. orka xD
Vilka finns på din "mottagna samtal" lista? - orkar inte skriva fler, sorri
Vad har du för bakgrundsbild? - från skolavslutningen
Vem smsar du oftast med? ludde tror jag
Ringer du hellre än att smsa? - ibland
Vem är den 12:e kontakten? - eric
Vad tycker du om den personen? - grym bästis<3
Vilket nummer raderade du senast? - inte vet jag? xD
Brukar du trycka upptaget/ignorera samtal när någon ringer endast för att du inte orkar prata med den personen? - haha ja
Vad har du för ringsignal? - nån standard

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: