Gothenburg in three days!
Datum 2012-06-26 Tid 18:05:38 Min vardag

Hej mina fina läsare! mår ni bra? det gör jag :) dagen har spenderats med malin. vi har ätit thai och gått och kikat lite på stan. bestämde en spontangrej bara sådär idag, åker till luddis i 3 nätter. sover dock hos pappa inatt och åker till göteborg imorn, skönt att allting löst sig :) åker hem till pappa på lördag och blir nog kvar där någon natt också skulle jag tro, men det är ju bara skönt! vädret här verkar ju aldrig vända så ;) har nyss varit ute på en springtur och hunnit ta en snabbdusch efter det. nu ska jag packa klart det sista och sedan be stefan skjutsa ner mig till pappsen så jag kan åka med honom hem sen. blir kass update resten av veckan, men försöker uppdatera så mycket jag kan! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: