FÖR DÄR VI ÄR NU KAN INGET GÅ FEL
Datum 2012-06-03 Tid 15:38:36 Min vardag

Tja babes! jag och tjejerna gick upp runt 6 imorse, åkte iväg till stan och städade med laget och sen hem och sov i några timmar igen. åkte ner parken vid 12 och kollade på prisutdelningen från individuella blåsningen igår, jag vann presentkort från h&m!! haha ;) gick ner på karnevalen och kollade på marknaden som jag inte hade gjort varken fredag eller lördag, och fick faktiskt med mig 3 piercingar. 1 till tungan och 2 till naveln, skitsnygga :D och ingen missade väl mangemakers igår? mina "vita" converse är bruna och byxorna längst ner är helt fläckiga haha omg, men så värt det! :D nu ska jag på med träningskläderna och sedan ut och springa. hoppas allihopa haft en toppenhelg, vädret kunde ju varit bättre dock. PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: