Du är snäll och gratis, jag är fuck you pay me
Datum 2012-06-15 Tid 10:26:48 Min vardag

Vaknade för en halvtimme sen kanske, och paniken växte i hela kroppen på mig, min mobil låg ingenstans?! ingen vibb eller något ljud, standard..iallafall så låg den på långkanten precis längs min list, konstigt att jag inte såg den när jag kollade under sängen... ringde till mamma och grina typ, men nu är min bebis tillbaks iallafall, hihiii. ska ta en dusch nu och sedan packa ner allt jag ska ha med mig, är borta tills måndag eftermiddag så behöver litegrann iallafall känner jag :) ska bli skitskönt att åka iväg igen, avesta seriöst suger för det mesta och sen är vädret kasst(fuck vädergudarna) heheh. och sen är det alltid kul att träffa människor man inte träffat på länge. hiiih längtar! hörs sen, PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: