Don't say you miss me, when it's your fault I'm gone
Datum 2012-06-27 Tid 06:14:23 Min vardag

Godmorgon alla fina! har ni vaknat än? ;) tveeek! gick upp vid halv 6, har duschat, gjort mig iordning och ätit frukost på en halvtimme typ, snabbast i stan! åker kommunalt in till t-centralen eftersom att pappa jobbar idag, så han hann inte skjutsa dit mig. buss&tunnelbana, fucking hate it. men det är värt det :D sen tåg i 3 timmar och 30 minuter, rätt så snabbt för att vara ett vanligt tåg och inte ett snabbtåg, så det är skönt! med lite musik i öronen så lär jag väl lyckas med att somna, har sovit ungefär 4 timmar inatt. ha en superbra dag allihopa, vi hörs säkert senare! PUSS

Postat av: martina

hej! allt bra? :)

2012-06-27 @ 16:51:55
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: