CUTE THINGS
Datum 2012-06-25 Tid 15:20:35 Min vardag

Gick igenom massa grejer i en låda jag inte öppnat på över ett år, så hittar jag massor med papper och det första jag tänkte var wtf varför har jag spart sånthär? öppnar det och ser att det är saker malin gett mig under mellanstadiet. ena när jag fyllde år och andra när jag vi var osams nån gång, sooo cute! när vi var osams verkade det precis som att det var ett förhållande som var påväg att ta slut, verkligen på allvar, haha! den suddiga har jag däremot skrivit själv, och den vågar jag knappt visa..höll på att skratta ihjäl mig, olyckligt kär i en kille man inte kunde få nivet ;)
 
Postat av: malle

Haha ååh!!!:') loveu♥

2012-06-25 @ 16:49:04
URL: http://malinornell.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: