But if I die tonight, you still be on my mind
Datum 2012-06-14 Tid 10:55:45 Min vardag

Godmorgon alla fina! sovit gott? :) ebbis åkte hem för ett tag sen, hon skulle till team och göra någonting så blev rätt tidigt idag. resten av dagen ska jag bara ta det lugnt, svensk sommar verkar inte göra nån succé nu precis,
så stannar inne och kollar på någon mysig film och gör en lyxfrukost till mig själv nu när det bara är jag hemma.
jag och ebba drog ju och tränade igår, sprang intervaller i trappen och sen resten av älvpromenaden. intervallerna dödar mig, satan va jobbigt det är, haha.. ;) får se om det blir samma sväng idag, beror mycket på vädret, har ingen lust om det blåser och regnar. som jag sa, svensk sommar gör ingen succé just nu ;) vi hörs sen! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: