Are you ready to turn the tide?
Datum 2012-06-20 Tid 22:48:36 Min vardag

Skön kväll, bara legat och kollat runt lite på tumblr och lite andra bloggar. fixat hem 3 nya filmer också, men ikväll blir det att se the vow. bra trailer och har hört från andra att den är bra så har höga förväntningar ;) hihi. kommer bli kass bloggning från och med imorn och resten av helgen, åker ju till stockholm imorn och sen åker vi bort fredag-lördag, kommer hem till pappa igen lördag kväll och sen åker jag förmodligen till avesta söndag eller måndag, förhoppningsvis måndag. försöker slänga in nåt snabbt imorn, ska ju somsagt packa på ica och sen packa ytterligare när jag kommer hem igen. ska göra om lite med mitt hår imorn också, inga större förändringar men smådetaljer..:D GODNATT
Lätt finaste killen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: