ÄNTLIGEN HEMMA
Datum 2012-06-23 Tid 22:31:34 Min vardag

Hej hörrni! :) blev att jag åkte hem till avesta idag istället, tog sista tåget så kom hem kvart över nio nu ikväll.
rejält skönt att komma hem till min egna säng må jag säga ;) midsommar igår blev toppen iallafall! åkte till skansen först där vi hade tänkt att äta mat och sådär, men då var det enorma köer så vi satte oss på gräset bredvid som typ hundra andra familjer också hade gjort ;) åt go mat och myste. sen vidare mot kryssningen, den blev riktigt lyckad! mycket trevliga "killar", män kanske jag ska säga, haha. mycket alkohol denna helg lär jag väl gissa på, hihi! tur dom flesta blir glada och roliga :D nu ska jag äta youghurt och kolla film, hoppas ni haft suoerbra dagar! :) PUSS

 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: