Lite bilder från Göteborg & Västkusten
Datum 2012-07-27 Tid 09:03:10 Min vardag

Invigningen var grym! hade ju plats på innerplan då vi satt i stort sätt längst fram också. panetoz var där, andreas wjik, erik grönwall och massa fler som jag inte kände igen dock. men riktigt kul var det, att få spendera en vecka tillsammans med dessa tjejer har verkligen varit superkul! ullevi, matcher, liseberg, nordstan, shopping, ALLT! bland de roligaste veckor i mitt liv hittills, helt klart! världens bästa tränare också må jag säga. tack allihopa♥

Fick ju faktiskt lite färg under dom dagarna jag ens kunde sola på västkusten! var inte superbra väder hela tiden direkt, målnigt och blåsigt har det varit. i förrgår låg jag nästan hela dagen och igår bara någon timme såatte :D jag kom hem vid 10 igårkväll ungefär, vid kvart över kom malin till mig. saknat min homie♥ vi gick och köpte lite gott och var ute en stund, rätt kallt men skönt var det. när vi kom in slog vi på en film och somnade nästan direkt. Idag vaknade jag vid 8, ungefär en timme sen alltså. ska snart gå upp och göra lite frukost och sen fortsätta kolla på filmen från igår, malin lär väl inte vakna på ett tag så ;) senare ska jag träna och umgås med ebba. PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: