Never use someone to move on
Datum 2012-07-03 Tid 21:16:35 Min vardag

Förlåt för dålig uppdatering idag! mamma hämtade mig hos pauline vid 10 imorse, när jag kom hem gjorde jag iordning god frukost, öppnade till polrummet och sen la jag mig och solade och badade lite då och då, hur skönt som helst! efter ett tag ringde mormor så åkte dit och klippte gräset och tjänade 200, lättförtjänta pengar må jag säga, absolut inte sista gången jag klipper deras gräs i sommar.. ;) om en stund möter jag upp ollan och sen hittar vi på någonting, rätt skönt ute fortfarande såatt! skönt att vädret verkar vända nu iallafall, sommar♥ vi hörs sen hörrni. PUSS

Hahah fyfan va ful (: meeen någon blev visst lite röd idag? ;)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: