MINA FAVORITFILMER
Datum 2012-07-01 Tid 16:54:35 Svar på kommentar

Fick en kommentar om jag kunde skriva vilka mina 10 favoritfilmer är,
har massvis med filmer som jag tycker är väldigt bra, men dom tio bästa är nog..:
 
Dear john - min absolut bästa! den är lika bra varje gång, rekomenderar starkt till er som gillar kärleksfilmer!
 
Taken - en film jag kan se på miljontals gånger utan att tröttna! en stooor favorit. typ drama/thriller?
 
Letters to juliet - samma skådis som från dear john. också en kärleksfilm som är kanon!
 
Medicinmannen - det är dock en film i flera delar eller vad jag ska säga, typ en serie av nåt slag. men det är en stor favorit iallafall, mikael persbrandt är ju snyggast i världen så man tröttnar ju aldrig precis.. ;)
 
Beck, skarpt läge. - I really love it! lätt bäst av alla bäckfilmer.
 
My sisters keeper - helt underbar film! går inte att hålla tårarna inne..
 
Svensson svenssonfilmen - haha, verkligen min humor..garvar lika mycket åt gustav varje gång xD
 
The vow - ännu en kärleksfilm, lika bra varje gång den också!
 
Trade - den liknar taken litegrann, handlar om samma saker ungefär! såg den på spanskalektionerna i slutet av perioden innan jag bytte språk, och man längtade seriöst till spanskalektionerna för man ville se, haha.
 
Going the distance - kärleksfilm med kärlek på avstånd, den är grym!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: