I'm just scared to feel like I'm alone without you
Datum 2012-07-11 Tid 18:47:23 Min vardag

Hej sötnosar! kom hem från nathalie för ungefär en timme sen. hade en skön kväll igår, valle kom vid 5 och sen kilade vi ut till buskasjön och kollade, mysigt ställe va? ;) skulle nog bli skitmysigt om man gjorde om och fixade till litegrann där! körde även moppebil därifrån, var duktigare än jag trodde faktiskt *hihi* ;) funderar faktiskt på att ta moppekort ändå, så vi får se hur det blir med den saken :D kim kom efter några timmar också. idag har vi badat poolen och jacuzzi och sen bara tagit det lugnt i stort sätt, är så himla trött och har varit det hela dagen, trots att vi somnade helt okej tid igår, okej för att vara mig.. nu väntar jag på grillat och sen ska jag nog gå ut en sväng. PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: