I'm at a payphone, trying to call home
Datum 2012-07-28 Tid 18:44:41 Min vardag

Hej på er! dagen blev verkligen inte som väntat om man säger så. åkte och kollade på ett bröllop, gud så fina dom var! mamma hade gjort håruppsättningen på bruden så hon fick åka och kolla på bröllopet om hon ville och tog med mig. sjukt fint var det, och kan lugnt säga att jag har hört finaste versionen av utan dina andetag, min gamla musiklärare faktiskt. men hade inte minne av att hon var såpass duktig som hon faktiskt var. åh :D har precis ätit en sallad nu, lika gott som alltid! ska kolla efter en bra film att kika på och sen mysa ner mig i sängen en stund. PUSS
 
Inte bästa kvalitet på bilderna kanske, hade tydligen zoomat och grejer..haha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: