HOS MITT ♥
Datum 2012-07-12 Tid 23:40:58 Min vardag

Men heeeeej! var visst lite sur imorse. men nuså :):) efter träningen klippte jag mig, färgade och noppade ögonbrynen också, blev skitbra. dock lite mörka nu men det försvinner litegrann när jag tvättar ansiktet och sådär, så blir nog ännu bättre då. klippte av allt det slitna så nu ska jag klippa mig regelbundet vilket jag varit slarvig med trots att mamma är frisör, rätt sjukt egentligen..vid 9 ikväll kom ebba och hämtade mig med minilasten och sen åkte vi och åt pizza, kom hem till henne för ett tag sen och har bara pratat och inte gjort mycket alls sen dess. tror vi ska kila ut igen om ett tag, ta ett kvällsåk med hojen och sen bara mysa osv, tycker om dig så himla mycket min bästa vän! åker till pappa imorn iallafall, sover där tills lördag och sen skjutsar han hem mig på lördag då jag måste packa utav bara satan eftersom att vi åker 12 på söndag förmiddag. ihiiiii kommer bli så sjukt kul! vi hörs hörrni! :D PUSS

seriös skoldag
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: