Hemma från västerås!
Datum 2012-07-06 Tid 20:34:07 Shopping

Tub-bh - bikbok
trosor - ginatricot
skjorta - bikbok, heeelt in love!
linne - veromoda
tofflor - stadium
fotbollskor - intersport
värmeshorts - intersport
skydd - stadium
skavsårsplåster - stadium
+ ett par örhängen jag fick från bikbok för jag handlade över en viss summa. skitnöjd är jag, var inte alls beredd på att det skulle bli såhär mycket. det enda jag verkligen behövde var tofflor, värmebyxorna, och skydden, men mer än så blev det! :) skorna var så sjukt sköna så kunde inte låta bli att köpa dom heller..hihi! när jag kom hem åt jag en kebabsallad och har precis duschat och bytt sängkläder, lovely! kommer sova riktigt gott inatt. ha det bra babes! PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: