GÅRDAGEN + SVAR PÅ KOMMENTAR
Datum 2012-07-08 Tid 13:14:15 Min vardag

Hej hörrni! orkade inte uppdatera när jag kom hem igår, vilket var ungefär klockan 1. jag och olivia åkte och umgicks med anton och robin en stund, åkte hem vid elva ungefär, bytte om lite och sedan gick vi ut igen. grillade marshmallows och myste. vi vaknade ganska sent idag, runt 11. sent för att vara oss.. ;) kollade klart på en film från igår och har nyss ätit frukost. hon och jonte åkte precis hem till henne så blev själv hemma ett tag, underbart. funderar på vad som händer idag, är så himla sugen på att träna fotboll, länge sen nu med tanke på att det är uppehåll denna vecka + att jag missade någon träning när jag var i göteborg veckan innan. men på tisdag så! PUSS
'
hej. funderar på att ta tungpiercing, men för det första så tycker inte mina föräldrar att jag ska ta, och sen kan det väl hända massa saker med tungan? :o men iallafall, hur övertalade du dina föräldrar om att du skulle ta ? hur mycket kostar det ? skulle vara jätte kul om du svarade!! kram.
svar: hej på dig du! ja, tungan kan ju "ruttna" osv, haha..men då ska man väl ha en väldans otur isåfall. och det finns ju en risk med alla piercingar liksom. jag behövde inte direkt övertala mina föräldrar heller. mamma har haft tungpiercing men tog ur den förrförra året eftersom att hon skulle göra kjejsarsnitt med fideli och då fick man tydligen inte ha några piercingar i. och hon tycker själv att det är riktigt snyggt, så det räckte väl med att fråga och se söt ut helt enkelt :) vissa kanske tycker att det är helt onödigt eftersom att man inte visar tungan speciellt ofta, så det blir ju mer som en personlig piercing eller vad jag ska säga. men jag är iallafall sjukt nöjd med den och tänker absolut ha den kvar framöver! jag piercade mig på crossroads och där kostade det 400 kr. lätt bästa stället! billigt, rent och riktigt trevlig piercare. får du tillåtelse av dina föräldrar så tveka inte en sekund! sjukt snyggt är det ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: