GÅRDAGEN OCH IDAG
Datum 2012-07-05 Tid 14:04:17 Min vardag

Hej sötisar! :D åkte hem till malin igår, men sen slutade det med att vi åkte hem till mig vid 22 igår, för malin skulle promt färga håret mörkt..så vi åkte hem till mig och gjorde det, och to be honest, fyfan va snygg hon blev i mörkt!! stay brownie! ;) vi gick upp vid 6 imorse, ingen aning varför..malin morgonpigg för en gångs skull ;) så vi gjorde oss iordning och drog oss mot stan, köpte frukost och sen gick vi ner till holmen och åt och sen tog vi lite bilder också, behövligt eftersom att jag verkligen har bloggtorka..men nu ska jag försöka uppdatera bättre :D åker till tjärnsjön lite senare, ska träffa ungefär halva klassen och sen får vi se vart kvällen leder. hörs lite senare, PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: