Cause I, still turn to you
Datum 2012-07-01 Tid 14:27:27 Min vardag

Nice väder det blev..:D eller? haha svensk sommar alltså. olivia åkte nyss, så sitter här själv just nu. ska snart åka iväg en sväng till mormor och hoppas på att solen kommer fram så jag kan klippa lite gräs och samtidigt bli brun. och tjäna lite kash förstås, behövs! ;) förövrigt ska jag inte göra något alls idag. ikväll tänker jag bara mysa ner mig i sängen med melon&hallon och kolla på bra filmer. hittade ju somsagt någrastycken i adrians rum som jag vill se, så är la bara att fixa hem några ;) saknar göteborg redan, buhuuu): ni får ha en bra söndag babys, take care! PUSS
 
Inte långt kvar tills älsklingen kommer hem nu! längtar efter dig, iiiihii
Postat av: lisa

kan inte du skriva dina 10 bästa filmer eller bara några filmer du tycker är bra? eller filmtips på annat något annat sett?:)

2012-07-01 @ 14:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: