Här får du ett A4 med text.
Datum 2012-01-08 Tid 00:10:01 Svar på kommentar

Gud så jag krånglar med designen, haha.
har kommit fram till att jag inte har rätta bilderna till den header jag vill ha, så denhär får vara tillfällig,
för jag skulle inte kunna ha denna en längre tid. får se när jag har tid att fixa bilder bara.
tänkte iallafall lägga mig nu, bara hitta laddaren till min telefon så jag kan få igång den.
och allra först besvara en fråga som jag fick, som jag redan svarat på förut, men gör det igen, för sista gången.

Jag och Anton har varit tillsammans, rätt oseriöst förhållande, men tillsammans var vi.
känns så dumt att ta dethär igen, med tanke på att jag gjort det förut också, haha..men tar om det från början,
och som ni också säkert tycker, så låter det jättekonstigt, jag håller fullständigt med, och önskar att jag kunde göra vissa saker ogjort, men nu är det förflutet, och jag tänker lägga det bakom mig efter att jag skrivit dethär.
jag och ludde har haft kontakt sen juni/juli, träffades på gothiacup i somras, och sen dess har jag tyckt väldigt mycket om honom.
jag och anton går i samma klass, och har gjort det sen 1 år tillbaka. har väl alltid varit rätt bra kompisar, enda tills vi blev tillsammans för ungefär 1,5 månad sen. det höll i 2 veckor, sen kom vi tillsammans fram till att vi bara bråkade, att det inte alls funkade mellan oss, så vi bestämde oss för att göra slut den gången. båda tyckte att det kändes hur jobbigt som helst närmaste dagarna, och vi bestämde att vi skulle försöka börja om från början då. det funkade bra ett tag efter, och ärligt talat så vet jag faktiskt inte vad som hände när vi avslutade allting.
men bara någon dag efter att vi avslutade det, så åkte jag till ludde. och det gjorde jag för att jag fick chansen,
honom saknar jag varenda sekund, så även om jag och anton hade varit tillsammans, så hade jag åkt till ludde och umgåtts med honom som min vän, inget snack om saken. det ena ledde till det andra när jag va där, och vi kände som vi gjorde innan, att vi tycker om varandra, både jag och ludde, så nu försöker vi så gott vi kan med ett förhållande, och vi har några planerade veckor framöver, och jag blir bara mer och mer possitiv till att det kommer fungera, med tanke på hur glad jag blir när jag är med honom.
och vad tyckte mina föräldrar om att jag åkte till honom?
jag tjatade skapligt på mamma 2 dagar innan jag åkte till honom. kollade tåg och allting tillsammans med henne,
och visade hur jag kunde göra för att komma till honom 2 dagar efter på ett enkelt sätt, min pappa bor ju i stockholm, så det blev superenkelt. tillslut gick hon med på det, så då var det bara att ringa pappa, och han gick med på det nästan påengång, verkade dock lite negativ till det ändå, men det skulle nog jag också varit om mitt barn skulle åka tåg själv från avesta till göteborg helt själv för första gången, jag är ju trotsallt bara 14 år ;)
Du är bäst älskling, glöm aldrig det!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: