To make you feel my love
Datum 2012-01-25 Tid 17:21:55 Min vardag

Tja sötisar, haft en bra dag?! :D inställd idrott hade vi, så vi fick 3 timmars hål, vilket ingen jublade för med tanke på att skolan ligger i krylbo, ha-ha. åkte ner till stan med mamma efter skolan, fick somsagt med mig nagelfix + sminkborttagning. malin kommer hit om en stund, så då blir det antagligen myskväll med min pingla som jag inte varit med på flera veckor. men först av allt ska jag ner och duscha, och byta sängkläder, någonting jag älskar att göra!! så skönt att lägga sig nyduschad i en nybäddad säng! PUSS
helt ok med fula bilder ibland också!
Postat av: Malin

du kan inte bli ful, bara otroligt charmig :D

2012-01-25 @ 21:21:43
URL: http://malinardstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: