They don't wanna see us together
Datum 2012-01-03 Tid 17:46:24 Min vardag

Duschade för en stund sen, och har precis ätit lite nudlar. Har snackat skype med goingarna från göteborg,
saknar dom nå sjukt, trots att det är 4 dar sen jag såg dom senast..träffar ludde vecka 7 iallafall, förhoppningsvis. Har laddat hem en kärleksfilm, och jag som knappt gillar sånna filmer ens(?) Äh, den verkade rätt bra, så kan ge det ett försök ;) Har verkligen haft en tadetlugntdag idag, och riktigt skönt har det varit. Ska faktiskt bli skönt att få sova själv inatt, har bara sovit själv EN natt i min nya säng, och den fick jag på julafton, wtf?! Haft någon hos mig varje dag typ. Dock är jag den personen som älskar att sova med någon också, ibland kan jag nästan göra vad som helst för att någon ska sova hos mig, hehe..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: