SLINGOR AGAIN!
Datum 2012-01-26 Tid 20:46:58 Min vardag

Tja alla sötisar! jag kom precis hem från mammas salong nu. har suttit där i ca 3 timmar nu..först avfärgade jag mitt hår 2 gånger, och sen la jag i en chokladbrun färg i botten eftersom att jag blev orange där. efter det la mamma i några slingor också, som blev lite ljusguldbruna. fortsätter färga nästa vecka då mitt hår kommer vara mer åt det blonda håret, hihi! rädd att jag ångrar mig, men kände för lite förändring ;) picture coming soon..i hope. PUSS
Vad tycker ni om att jag egentligen vill bli såhär blond igen? trots att mitt mörka är sååå mycket snyggare. förstår inte ens mig själv ärligt talat, ha-haa
Postat av: filippa

brunt tycker jag :)

2012-01-26 @ 22:34:05
URL: http://fiddees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: