New hair-products
Datum 2012-01-05 Tid 18:55:11 Shopping

+ en ansiktsrengöring till höger, som är suuuper!
En av produkterna är för om jag ska ha lockigt hår, så slipper jag göra nånting annat, bara ha i det och sen är det klart, bra va?! Samma sak med en annan, om jag ska ha platt hår, då drar jag bara i det, så ska det hålla sig platt. + att jag har hyffsat självplatt hår. Sen är det hårinpackning, shampoo, balsam osv.
Ikväll ska jag bara pyssla om mig själv. Hårinpackning, ansiktsmask, ögonbrynfix, nagelfix. 
Passar perfekt när jag ändå är själv och så.
Ska somsagt fixa till bloggen lite också, så vi får väl se vad klockan lyckas bli när jag är klar? ;) Bäst att jag kilar ner i duschen påengång nu. puss!
Postat av: Moa

Hej! Jag undrar vart du har köpt hårgrejen som man får rakt hår av? :) <3

Din blogg är jättebra! :)

2012-02-21 @ 07:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: