I made it
Datum 2012-01-23 Tid 18:30:43 Min vardag

Nu är jag nästan klar med bloggen! litegrann kvar att fixa, men jag står ut sålänge ;) checka till vänster om bloggen, så ser ni att jag bytt ut domdär "ikonerna". lite miniinfo också, ingenting speciellt, men det ser ju skapligt mycket bättre ut. dock är det en rosa kant där som ska bort, har setat och pysslat med det ett tag, men jag kommer ingen vart, så därför tar jag en paus nu!  tänkte gå ner och ta mig ett supermysigt bubbelbad och pyssla om mig själv lite. hoppas verkligen på att mamma kommer hem snart, men antar att det blir rätt sent. funderar på om bror min ska få göra lite mat sålänge, för det nekar han nog säkert inte till? ;) PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: